MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

Rally Prachatice 2008

Hudec se vrátil a ukázal, že nezapomněl.

Po vynechané Rally Krkonoše nám průběžně druhá posádka K4 poháru Martin Hudec/Bob Černoch v Prachaticích ukázala, že i jízda na ne zrovna oblíbeném povrchu jim svědčí. A tak deštěm smočenou rally Prachatice dokončili Martin s Bobem na 31. místě absolutně a 2. v třídě SA3. Po skončení závodu jsem se posádky zeptal na pár otázek.

Tura: Na tak promočené trati jet bez krizovky asi nejde, byla nějaká?
Martin: Děkuji a předem zdravím všechny fanoušky rally. K těm krizovkám, kdybyste jeli tak pomalu jak já, tak se Vám krizovka hned tak nestane. Je fakt, že jednu jsme tam měli, na stejným místě kde boural mladý Semerád. V druhém průjezdu RZ 1, kde jsem se trochu rozvášnil, ale po tomhle jsem byl opět v klidu. Byly to brzdy přes horizont do levé 5. Svezlo se nám to tak, že to vypadalo jako by jsme do té zatáčky chtěli schválně přijet bokem. Ještě, že tam ten vingl byl, zatočilo to a jeli jsme dál. Po odstoupení Heindricha jsem nechtěl zbytečně riskovat, bo sa na vodě bojím jak čert a jel jsem “takticky na jistotu”. Body se dávají za dojetý závody.

Co technika, jak snášela takové potoky vody na trati?
Auto bylo perfektně nachystané, jako vždy to kluci z ANVELu připravili na jedničku, takže jsme neměli žádné problémy. Šestka změnila majitele, ale servis dál dělají stejní mechoši jak před tím a jejich nasazení bylo vždy vysoké. Nový majitel vypadá taky jako rozumný borec, takže už jenom vyrazit na další race. Soutěž probíhala bez technických problému a tímto ještě jednou děkuji mechanikům!!!!!

V průběhu soutěže se určitě vytahalo spoustu bláta na trať dělalo ti velké problémy přizpůsobit tomu jízdní styl?
Jak jsem už řekl, v takových rychlostech krizové situace prakticky nenastávají. Byly místa, kde bláta bylo dost, ale při takovým počasí se s tím musí automaticky počítat a držet auto ve vyjeté stopě.

Probíhají nějaké speciální přípravy když vládne takové počasí?
Myslím, že ani ne, akorát se mi hůř spí před závodem.

K4 pohár je za svou půlkou jak by jsi hodnotil průběh sezóny?
Byla škoda, že jsem nemohl jet závody v Krkonoších, kvůli státnicím ve škole, a tak přišel o dost bodů. Závody před tím nám vycházeli i absolutním pořadí poháru a mohli jsme si upevnit vedení, ale aspoň mám konečně hotovou školu. Heinrich teď vypadl, což nám pomohlo ve třídě, ale zase v absolutním hodnocení se to zamotalo, přeskočil nás Marcel Svačina a přibyla další rychlá posádka na EVO VII v podání bratří Kramlů. Zbylé závody budou určitě pěkný boj a myslím, že se to všechno rozhodne až na posledním závodě v Okříškách. To by mohlo být lákadlo pro diváky, ale sám nevím jak to je přesně s bodováním, protože mi pár lidí říkalo, že se nějaké závody škrtají, ale nikdo nevěděl jak to doopravdy je. Takže jestli to někdo víte, mohl byste nás všechny poučit nebo počkáme až to v Praze spočítají.

Zpálenému benzínu zdar a slunce v buši.

Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně úspěchu při další soutěži K4 poháru kterou je II. AZ PNEU Rally Jeseníky.

Rozhovor připravil: Tura - www.emk.cz

Foto: Irena a Tura



 

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com