MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

Hudy s Bobem vítězi K4 poháru

Rallyový Pohár K4 má své vítěze. Stali se jimi Martin Hudec s Bobem Černochem. Pro nás co je známe je to událost, která si zaslouží ještě podrobnější zkoumání a rozbor u něčeho dobrého…
Pro vás ostatní, kteří se s náma do hospody z nějakého malicherného důvodu nedostanou, přinášíme s Martinem alespoň rozhovor.

Šedivec: Gratuluju k vítězství v Poháru K4. Co na ten výsledek říkáš? Čekal jsi to?
Martin
: Děkuji, výsledek je to skvělý, před sezónou jsme takové ambice vůbec neměli. Později když jsme viděli, že se neustále pohybujeme na špici i po vynechaných Krkonoších, tak jsme se rozhodli udělat útok na absolutní vítězství v poháru. V druhé polovině to byly krásné souboje s Marcelem Svačinou, bratry Kramlovými a Tomášem Růžičkou. Každé závody byly něčím jiné a vždycky se bojovalo o každou sekundu. Super je na této sezóně i to, že se mi opět podařilo vrátit se na stupně vítězů v enduru, kde jsem vybojoval 3. místo ve třídě E1 PČR za legendárním Lubomírem Vojkůvkou.

Teď k Rally Vysočina. Bylo to pěkné svezení? Druhé místo celkově a první v poháru, to si jistě zasloužilo oslavu.
Byla to nádhera, testovali jsme nové auto Mitsubishi EVO VIII. Je to super výsledek, nádherné ukončení sezóny a velká motivace na příští rok. To že jsme dokázali aspoň chvíli držet krok s takovým pilotem jako je Vojta Štajf, je pro mě nádherný pocit.

Když jste přijeli po třetí RZ do servisu jako vedoucí posádka co na to říkali v týmu?
David Komárek to komentoval slovy, že to od nás čekal. Nevím jestli to myslel vážně, ale já jsem měl neustále pocit, že se mi to zdá. Kluci v servisu měli starosti o auto, protože jsem je strašil rozbitou poloosou atd. To jsem ale měl jen halušky a auto bylo v pořádku.

Nešel si Bob rýpnout do bráchy, že by měli přidat?
Oni se štengrujou neustále, myslím, že Bob byl nadšený a určitě si nějakou poznámku neodpustil.

Vojta Štajf pak ale zabral, což se dalo čekat. Nepokoušeli jste se ho doufám porazit.
Ani ne, ale snažili jsme se jet pořád rychle. Strašně mě to s tím autem bavilo a to se na mokru bojím. Bylo mi jasný, že to Vojta v prvním kole nečekal a že se zmáčkne a jen tak nás nepustí.

Podle vašich onboardů na Mediasportu pršelo a klouzalo to pěkně. Dokážeš spočítat všechny krizovky?
Vody bylo hodně, ale auto drželo krásně stopu a brzdilo. Na dvojce byla hodně velká krize, ale přišlo mi, že si to auto vyřešilo skoro samo, ale bál jsem se tam dost. Už jsem myslel, že si tam tu krásnou závodničku rozbijeme. Pak ještě byly nějaké menší krizovky, třeba na 6, ale pak už si to přesně nepamatuji. Uvidíme, co bude na onboardech.

Bob je na tebe někdy pěkně ostrý. Nemlátí tě mimo záběr kamer?
Zatím ne, ale snažím se mu moc neodporovat ;-) Já jsem dost nervák, ale v naší posádce jsem rozhodně ten klidnější. Jenže váhy sil musí být vyrovnány. Nejde, aby jsme byli oba dva jemní beránci. Bob si rád zařve, to jsem rád, obvzlášť nemá rád když taháme rukáv. Na EVO VI jsme to nedělali kvůli lanku, ale tady je už hydraulika a musel jsem to tam dát třeba v tom Opatově pro diváky. Už jenom pro to jak tam celý den mokli. V našem autě převažuje většinou humor a legrace.

Viděl jsem televizní sestřih z rally Vysočina. K titulu v K4 je z tebe navíc i tv hvězda. Přijdu si pro podpis… Jenom by mně zajímalo, proč vám v tom onboardu z cíle poslední Rz polovinu slov vypípali. Bylo to něco tajného, můžeš nám to přetlumočit?
Asi to měli nějaké rozbité :-P

Sezónu jste odjeli s Evo VI a teď ná závěr to byla Evo VIII. Co to je za auto?
Jezdili jsme EVO VI od Ládi Barvíka, kterou potom odkoupil Jirka Šmíd a dál jí servisoval ANVEL RACING team. Chci jim poděkovat, protože auto bylo vždycky perfektně nachystaný a i přes svůj vyšší věk jsme s ním neměli jediný technický problém. S výhledem na příští rok jsme se rozhodli postoupit na novější vůz, se kterým by se dalo částečně konkurovat rychlým pilotům na vozech posledních evolucí. Jedná se o Mitsubishi EVO VIII po Tomáši Kůrkovi, které je moc krásné a navoňané. Auto má správný komponenty a vypadá to, že se nám s ním bude jezdit moc pěkně. Bylo to nasměrované i tím směrem, že jsme chtěli na domácí Vysočině udělat co nejlepší výsledek a to by se nám s tou VI nepovedlo, proto jsme i zvolili testování VIII v Telči a následné její odkoupení.

Co máš v plánu na příští sezónu? Co pojedeš s kým a s čím?
Zatím to vypadá, že příští rok pojedeme Sprinty. Domlouváme se s Romanem Michalíkem a Jardou Pešlem, že budeme jezdit na závody spolu, aby byla ta správná atmosféra. Osobně, by jsem se rád podíval na Barumku, což Bob určitě neodmítne a dál se uvidí. Záleží na hodně věcí, budeme to asi řešit operativně podle průběhu sezóny. Ještě asi pojedeme Valašku, kam mě zval Tomáš Kůrka, aby mi to mohl vrátit za Vysočinu 8-)

Co enduro? Začíná mít přednost rally?
Po tom co udělali 3 závody klasického endura za celý rok a na konci nám ještě nedovolili odjet na Šestidenní do Řecka za svoje prachy, stratil pro mě tento sport ve větším míře smysl. Je to škoda, protože je to krásný a fyzicky náročný sport a většina soutěžáku jsou fakt tvrdý chlapi, kteří dokáží překonávat vyčerpání a velkou bolest. Je škoda, že se vedení tohoto sportu o něj vůbec nestará a media zajímá jen ve spojení s ekologickou katastrofou. Nová BETA 450 Factory Replica pro příští sezónu se mi již chystá u firmy MOTOPALIČ, takže na některých Enduro závodech mě asi uvidíte, v roce 2010 by jsem se chtěl zúčastnit Šestidenní v Mexiku, ale příští rok pro mě bude prioritní rally.

Děkuji naším sponzorům firmě KRIMISTOP, METEOR Martin Rigó a všem, kteří nás v letošním roce podporovali a fandili nám a těšíme se na Vás všechny na dalších závodech v příštím roce.

rozhovor připravil Šedivec - www.emk.cz

foto: Irena a Tistandos

videa na http://www.mediasport.cz/


 



   

   

   

  

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com