MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

DE PUTA MADRE s Lůďou na Valašské stopě

Tomáš Ryček a spolujezdec Lůďa Sudek na závodě rally - Ve stopě Vaůašské zimy 2009. Přichystali jsme pro Vás krátký rozhovor s posádkou o jejich první spolupráci. 

MH RACING: Byla to pro tebe první automobilová soutěž, jak jsi se na tento závod připravoval, v kuloárech byli nějaké zprávy o tom, že tvůj vůz utrpěl nedávno nějakou "zhmožděninu"?

TOM: Hehe, no je to tak, kuloáry neselhaly:)). Očekával jsem na Stopě sníh, tudíž proběhl nezbytný trénink v okolí Třebíče. Vyjeli jsme s Hudem na krásně čerstvě zapadanou RZ v lese, jenže po cestě opravdu došlo k lehčímu defektu. Spolujezdce mi dělal Ferry200, takže si asi dokážeš představit, že to jinak dopadnout nemohlo:)). Musím ale upřímně přiznat, že to byla moje chyba. Kdybych uposlechl Ferryho naléhavých pokynů "plyyyn, plyyyn!" a "brzda ještě nikdy nic nevyřešila, musíš plyyyyn!!", kterými mě hecoval po celou dobu, tak to mohlo dopadnout jinak:))). V úzké pravé pětce za barák v dědině to uchcalo na obrubák, ale přehodili jsme kolo a jelo se dál:)).    
Další část přípravy proběhla dva dny před Stopou už v samotných Vizovicích, kde jsme si s Luďou projeli všechny čtyři erzety a udělali rozpisy. Sníh nakonec nebyl, bylo celkem teplo, jelo se na suchým asfaltu, v lese bylo mokro. Čtvrtá RZ byla rozbitá šotolina přes les, kterou ovšem v druhé polovině závodu zavřeli a nejela se. Sanitka tam odvážela člověka v komatu a pár zraněných. Nejednalo se ale o nikoho z jezdců, nýbrž o ožralé ogary, kteří si tam v zápalu fandění dali zřejmě slušnou nakládačku.
Poslední fáze přípravy nastala večer před závodem, kdy mě Luďa a celá jeho báječná rodina uvedla do tajů dobré nálady obyvatel Vizovického kraje. Tato fáze se mi ovšem trochu vymkla z rukou a dnes vím, že před závodem musím jít spát o něco dříve:))). 

MH RACING: Jaká byla samotná soutěž, byli jste hodně nervózní nebo jste si uvolněně užívali atmosféru?

TOM: Tak samotná soutěž pro mě byla nezapomenutelným zážitkem. Za sebe mohu říci, že jsme si opravdu skvěle užili atmosféru celých závodů. Bylo zábavné sledovat širokou škálu zůčastněných posádek, od laxně pokuřujících párů v civilních osobákách ala Vectra, vyčkávajících před startem RZ, po nervózně těkající posádky nadupaných Subaru s rámem, v profi kombinézách a s týmem mechaniků v zádech, kontrolujících stav závoďáku a pneumatik po každé jízdě)).  
My jsme se s Luďou náramně bavili a nasávali atmosféru závodů i lidí kolem trati. Samozřejmě jsme se snažili dát maximum do závodu a jet naplno, ale zároveň jet pro diváky a užít si vše kolem, až mě musel Luďa několikrát napomínat, ať držím volant oběma rukama a nemávám kolemstojícím. Rozdávali jsme samolepky dětem a lidem kolem trati i na přejezdech. V hlavě nám utkvěla holčička na jednom přejezdu, která prvně nevěřila, že zastavujeme, a když ještě dostala samolepku, tak za náma mávala a skákala radostí.

MH RACING: Mohl by jsi nám představit vůz, se kterým jsi tuto soutěž absolvoval?

TOM: Je to Mitsubishi Lancer Evolution VII, víceméně sériovka s pár vylepšeníma jako je pořádnej vzduchovej filtr, poladěný vstřikování a diferák, keramická spojka, hydraulickej rukáv... Srdcová záležitost. Přijel jsem po ose a jeli jsme klasiku na zimních gumách.

MH RACING: Jaká byla spolupráce s Tomášem, jak mu šlo diktování rozpisu a poslouchal tě pořádně?

Lůďa: Spolupráce s Tomem byla super , jak v autě tak i mimo něj (v hospodě?). Při čtvrtečním tréninku probíhala vše tak jak mělo i když Tom chvílema moc neposlouchal a zajímalo ho víc pozadí přihlížejících Vizovických " krásek" :-D , než nějaká díra nebo levá sedm , v té chvíly sem na něho byl asik hodně nepříjemný , ale to už spíš při závodě než na tréninku ,tak SORÁČ Tome .
Na to že to byla jeho první zkušenost , tak si rozpis napsal dobře a všechno nám sedělo . V pátek sme to profičeli ještě dvakrát , dopsali retardéry , udělali přejímku a jeli k nám domů vyhlížet naše nadšené fanoušky (Maylo a Kačka) . Než dorazili tak padli cca 4 litry slivovice. A co čert nechtěl (nebo vlastně chtěl) dorazili ze třema flaškama Tequily , možná proto sme nestihly rozpravu jezdců v 7:00 hod. .Naštěstí jsem start až v 10:21 (takže to zas tak moc nevadilo) ale to sme nevěděli , že cestou do Vizovic budeme mít malý technický problém , který nám naštěstí pomohla vyřešít posádka Drga-Fojtík(tímto jiím chcem poděkovat ,škoda že rozbilo fačko , mohli být na bedně ) .Po uspěšném  vyřešení problému sme dorazili na místo hoďku před startem .Dali sme si párek , kofolu a šli sme si dělat srandu z místních riderů a rozdávat samolepky jak už poznamenal Tom. No prdel jak sviňa . Takže spolupráce super a myslím že dvacátý flek není zas tak špatný .I když mohl být lepší , jelikož po zhlédnutí času v 1 rz sme byli akorát o 50 setin pomalejší než Vraj který byl loni druhý . Chxbějící vteříny sme ztráceli na rovinkách kde Tom držel přetočenou 5 , ale jeho Evička 7 má krátkou převodovku , takže sme měli určitě nižší maximálku než ostatní v naší krevní skupině. NO a zimní gumy na valašské jaro , taky nic moc volba. Ale jebat celé časy hlavně že sme si dobře zajezdili.:-) 

MH RACING: Poslouchal jsi pořádně Lůďu co ti diktoval a jaké to pro tebe bylo jet poprvé na rozpis?

TOM: Tak je to určitě nezvyk, když máš jet podle toho, co ti říká navigátor a neznáš pořádně trasu..)) S Luďou jsme si ale perfektně sedli a vyhovoval mi způsob, jak navigoval. Navíc je super, že je sám skvělý řidič a ví co a jak, takže tě dokáže vyhecovat a poradit v pravej čas. Určitě jsem poslouchal a snažil se jet co nejrychlejc, ale hlavně na jistotu, že... Luďa hlavně taky spolehlivě vošéfoval vše, co se týkalo hlášení se při přejezdech atd., takže jsme nenasbírali žádný penalizace. Byla to, myslím, skvělá spolupráce.  

MH RACING: Sám už máš pár zkušeností ze závodního vozu, snažil jsi se Tomášovi v některých situacích poradit?

Lůďa: Tak nějaké zkušenosti asi mám , ale byl jsem trochu rozhozený z večerní pitky a ranního stresu, (ranní technický problém) no a udělal jsem školáckou chybu na nejdelší rz Raková - otočíl jsem si odrazu dvě stránky v rozpise! A když jsem to oznámil Tomovi , tak dostal takový záchvat smíchu že málem sežral volant . Naštěstí to bylo na konci rz a tam to znám po paměti. A radit Tomovi nebylo moc třeba, auto má ošahané. Akorát sem mu musel připomínat ať zbytečně netahá za rukáv.
Jinak jel jak BŮH.

MH RACING: Máš už za sebou i jeden závod na terénní motorce, ale nějvětší úspěchy máš na scéně showbussinesu. Vydali jste již několi desek, hostujete i na deskách jiných interpretů a dokonce jste nedávno utrpěli i dost prestižní ocenění v ČR. Mohl by jsi nám představit Vaši kapelu a o jaké ocenění šlo?

TOM: Jasně, jeden závod na Betě 450, byl to X. Memoriál Libora Podmola v Brankách u Valmezu. To bylo taky super, ale před závodem jsem spal hodinu vzadu v autě u trati, a závod byl celkem dost náročnej (jak jsem se furt hrabal z bláta:)). Takže jak jsem byl fyzicky vyfluslej, tak ten zážitek byl fakt vydřenej.. Ale díky skvělýmu místnímu ogarovi, se kterým jsem jel, jsme aspoň zajeli Luďu))).
Jinak další částí otázky máš asi na mysli skvělou jihlavskou skupinu PIO SQUAD, jejímž jsem členem, a tím utrpěným oceněním asi toho Anděla za nejlepší hiphop album za rok 2006. Pokud si někdo bude chtít udělat obrázek, tak ať mrkne na www.myspace.com/piosquad.

MH RACING: Kdy Vás můžeme opět vidět na závodech a to  v jakékoliv funkci (motorky, auta, atd)?

TOM: Tak teď jsem si vlastně vzpomněl ještě na jedny závody, co jsem jel, a to byl nějakej open v Českejch Budějovicích na pitbiku)). To bylo taky super.              Momentálně o žádnejch závodech nevím, ale i jako hobík se klidně rád pustím do nějakejch větších akcí:)). Jak začne sezóna, tak budou určitě nějaký pitbikový závody, na Betce bych si taky dal klidně nějaký enduro, no a pokud to dopadne, což bych byl fakt rád, tak bych se s velkou chutí zůčastnil příštího závodu Ve stopě Valašské zimy.
Závěrem bych chtěl určitě poděkovat a pozdravit Luďu a celou jeho skvělou rodinu, Huda a MHRACING.CZ, Davida a kluky z KOMVETu, Maylu a zastoupení BBR, Mouku a celou partu kolem 50ROCKS.CZ, zabijáky Frantu Mácu a Jardu Pešlika a supr ogary z MEX925.CZ. :)) Díky čao.

Lůďa: Mě určitě uvidíte na závodech enduro a CC v roli mechoše teamu MH racing a některé závody pojedu určitě taky. Nenechám si je ujít Hardcore v Náměšti , Memorial Libora Podmola a chtěl bych jet i něco víc proto jsem si pořídil dodávku.Byl bych rád , kdybych mohl příští rok opět usednout na horké sedadlo spolujezdce (Valašská zima ), ale je tu i možnost , že usednu jako pilot . Nechal jsem se ukecat na postavení Citroenu saxo 16 vts a mám možnost k jeho zapůjčení , ale raději pojedu jako spolujezdec na EVU než se trápit s takovou malou plechovkou . Díky zdarec a závodom 3x hurá

foto: EMK, MEX925.CZ



   

  

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com