MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

CETELEM Valašská rally 2009

O Valašce s piloty MH Racingu

Třebíčský MH RACING si dle vyjádření managera (rozhovor před závodem) jel na Valašku otestovat techniku, prezentovat své partnery a atraktivní jízdou pobavit fanoušky a diváky kolem trati. Jenže páteční výsledovka nasvědčovala, že se až tak nejede na pohodu. Martin Hudec byl v N4 na 24. místě a Jarda Pešl po tuhém boji (vítězství ve čtyřech RZ) s Ondrou Blaťákem vedl N2.

emk: Před startem Valašky jste říkali, že nepojedete na výsledek, ale pro diváky… 

Martin: Já jsem se snažil tyto slova dodržet, i když pro nás byl pátek o přežití. V sobotu jsem chtěl jet trochu rychleji, aby jsme se posunuli do 20. místa. Věřil jsem si, byl tam malý rozestup. Snad naše účast fanoušky nezklamala a co jsme nestihli na trati, jsme se snažili dohnat večer U Draka. 8-)
Jarda: Jelikož jsme byli doma a chtěli se ukázat před domácím publikem, tak jsem držel plyn co nejníže.

Jak se vám jeli páteční noční “mokré” RZ, asi to není moc příjemné?

Martin: Mokro moc rád nemám, loni jsme na tom jeli většinu závodů. Největší problém byla tma, měli jsme špatně nastavenou rampu a to bylo místy dost nepříjemné až nebezpečné. Ani Bob nevěděl kde jsme. 8-O
Jarda: Na tomto povrchu to byla naše první zkušenost. Nevěděli jsme sami do čeho jdeme, ale myslím, že jsme se s tím dobře poprali. Jinak se nám jelo velice příjemně, až na pár krizovek - slovy 3.

Vaše “nejhorší” krizovka?

Martin: Krize začala hned na RZ2, kdy se ukázal problém se světly a pokračovala až do prvního servisu. Tam jsme světla trochu poštelovali a konstatovali, že ty škarpáky, co jsou doma v garáži, by se hodily. Potom to byly už “jen” krize na cestě. Sále nebylo moc vidět, tak jsem se musel spoléhat jen na rozpis. Zatáčet tam kde jsem nic neviděl, občas to trochu uchcalo, nebo se tam objevil nějaký patník atd… Určitě velmi poučné.
Jarda: Asi ta nejhorší byla na Santově, kdy při výjezdu z mostku na levou 5 jsme dostali nekontrolovaný smyk, který jsem po 50 metrech “skontrovali”. ;-)

Auto fungovalo, nebo byly nějaké problémy?

Martin: Kromě světel nebyl problém. Začali jsme si servis dělat sami, Jarda Pešl koordinuje přípravy auta i samostatných mechaniků mimo závody a ještě stíhá závodit - vyhrávat. Máme se v tomto směru ještě co učit, ale myslím, že to zvládneme. Už se těším, jak dáme na Lužičky nové gumy. Kluci v servisu zvládli svoji premiéru výtečně.
Jarda: Auto bylo připraveno na 100% a až na poruchu ostřikovače okna bylo vše OK. Mechanici ze Sparrow byli velice příjemní a byli pod kontrolou veselého vedoucího, který měl z naších výsledků upřímnou radost. :-D

Poprosil bych o zhodnocení Valašky (Jarda vyhrané čtyři RZ), panuje spokojenost?

Martin: Jako manažér jsem velice rád, že Jarda potvrdil svoje kvality a dokázal vyhrát. Věřím, že to byl s Ondrou Blaťákem velký souboj, kde kluci potvrdili svoje kvality. Jako jezdci mi tyto závody přinesly hodně zkušeností, byl to můj první velký mistrák. Bohužel jsme nedostali možnost ukázat svoje kvality za dne, ale myslím, že poslední RZ nebyla špatná i když jsme jí jeli na starých pneu.
Jarda: Ano, omlouvám se, že jsme nevyhráli všechny, ale volba pneumatik na první rundu nebyla optimální. Bylo to naše první vítězství v motoristickém sportu, jsme s Radkem velice šťastní a myslím, že to bylo vidět večer, respektive ráno.

Co nová sezóna?

Martin: Pojedeme celý sprintový šampionát. Chceme pravidelně dojíždět, ale to samozřejmě neznamená, že pojedeme jen na jistotu. Věřím, že tato sezóna nám přinese hodně veselých zážitků. :-P
Jarda: Chceme usilovat o nejvyšší příčky v N2 seriálu Rallysprintů a úspěšně bojovat za MH RACING.

Díky za rozhovor, přeji celému týmu do sprintových podniků hodně štěstí a pódiových umístnění.

Martin: Jsem velice smutný, že tento závod skončil tragédií a proto bych chtěl apelovat na všechny fanoušky, aby si vždy rozmysleli místo, na které se postaví. Jezdci jezdí na hranicích možností a stát se může cokoliv. Pokud si sami nevážíte svých životů, myslete na životy svých blízkých a jezdců. Rodině zesnulých přeje celý MH RACING upřímnou soustrast, a Lukymu Lampdavskému brzký návrat do rally. Díky za rozhovor.

text: emk

Foto: Červ, Irena, Montty, Šedivec a Tistandos

   

   

   

   

   

 

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com