MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

Thermica rally Lužické hory 2009

Třebíčský MH RACING díky nové “posile” týmu prožil velmi hektický konec dubna. Dle vyjádření zástupce týmu byl dokonce ohrožen start celého týmu na Lužických horách. Týdenní oslava narození syna Mikuláše (mladého Huda) však po skončení Lužiček mohla pokračovat sobotním večírkem, neb Jarda Pešl s Radkem Juřicou “znovu” skončili na bedně v N2 a Martin Hudec s Bobem Černochem vyhráli Pohár Pirelli, skončili v N4 v TOP10 a sváděli vyrovnaný boj o absolutní TOP10.

emk: V dubnovém přestupním termínu jste posílili tým…
Martin: Ano, 21.4.2009 se mi narodil syn Mikuláš. Po porodu měřil 50 cm a vážil 3,15 kg. Maminka i synek jsou v pořádku. Snad to bude budoucí náděj motorsportu.
(Za redakci, fanoušky a návštěvníky stránek gratuluji a přeji hodně zdravíčka…)

Pohled do výsledovky Lužiček evokuje v týmu spokojenost, či ne?
Martin: Já jsem určitě spokojený. Měl jsem cíl být při své premiéře ve sprintovém mistráku v první desítce. To se nám splnilo, takže jsem velice rád, ale máme ještě rezervy, které bych chtěl postupem času eliminovat. Při sobotním večírku panovala celo týmová spokojenost a všichni přežili závody bez problému. Příjemný začátek nové sezóny.
Jarda: Vzhledem k tomu, že jsme jeli poprvé v cizím prostředí beru výsledek jako velice dobrý. Stále se učíme a doufám, že se budeme jenom zlepšovat.

Pánové neříkejte, že nebyla žádná krizovka?
Martin
: Já vůbec nevím jak to je bodově v tom poháru, ale myslím si, že by Jarda měl být někde v popředí. Měl jsem poprvé nové gumy, takže jsem se dost těšil. Víc jsem si věřil v zatáčkách. Je fakt, že po první sekci jsem ty gumy úplně oddělal, na druhou rundu jsem dával nový. Připadal jsem si jak “velký závodník” 8-) 
Jarda: My jsme ještě na ničem jiném nejeli, nedokážu to posoudit. Výsledky poháru jsme ještě neviděli, takže nevím jak to vypadá…   

Jak prověřil první “ostrý” sprintový podnik “myšáka” a zázemí týmu?
Martin
: Auto fungovalo bez problémů a po Valašce a Lužičkách si trofám říct, že servis by jsme měli zvládat bez problému. Kluci se rychle učí a bedlivě poslouchají Jardovi rady, které jim dává před závodama. Postupně doplňujeme vybavení a přál bych si, aby jsme do příštího roku byli na takové úrovni, aby jsme mohli servisovat ještě jednoho micáka navíc, kterého již stavíme pro Jardu Pešla. Bude to EVO IX a myslím, že to je přesně auto pro Jardův styl. Podle toho jak mu padla do ruky tréninková sedmička to bude určitě zajímavý pohled i pro diváky. Furt ve smyku. 8-O    

Vaše hodnocení soutěže pohledem posádky jedoucí v popředí a ve středu startovky…
Martin
: Soutěž byla příjemná, krásně svítilo sluníčko, prostě pohoda, až do té doby kdy jsme se po výjezdu ze servisu do druhé sekce stratili v itineráři a trochu jsme bloudili, ale ta nejhorší teprve mělo přijít. Na RZ 7 kde byla dlouhá a velice rychlá pasáž na vytočenou 5 jsem měl v pravé zatáčce absolutně nezodpovědného člověka, který šel po vnitřku zatáčky s kočárkem, dvěma děckama a k tomu v cestě pobíhali dva psy 8-O 8-O 8-O . Musel jsem hodně brzdit a řadit čtyřku a to nás určitě stálo posun z deváté pozice. Ten člověk evidentně nerespektoval konání závodu. Zasloužil by si normálně pár facek, mě to dost zkazilo náladu, ale jsem rád, že jsem si jich včas všiml a měl jsem místo zpomalit.
Jarda: Soutěž velice technická a neměli jste s ničím problémy, akorát nám chyběl výkon, kardan a turbo oproti tréninkovému vozu ;-)  

Díky za rozhovor, přeji týmu do dalších sprintových podniků hodně štěstí a znovu pódiové umístnění.
Martin
: Za celý MH RACING děkuji všem diváků a fanouškům rally, že respektují pořadatele a divácká místa.  

text: www.emk.cz

foto: www.emk.cz , www.e-auto.cz   



   

   

   

   

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com