MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

Rallysprint Kopná 2009

Třetí závod Českého mistráku v rallysprintech je za námi.

První prázdninový víkend byl plný motoristického sportu, nejelo se jenom první enduro nebo evropský autokros v Nový Pace, kde to ovládl Petr Bartoš, ale jel se i všemi jezdci uznávaný rallysprint Kopná v Podkopné Lhotě. Tento sprint je známý jako malá Barumka a diváků je tady zrovna skoro tolik jak na Barumce. Bylo vidět už v pátek při seznamovacích jízdách, že to někteří borci myslí vážně, když jsem jel první průjezd RZ1 tak byl k vidění jeden micák na střeše (viz. foto), jedno Subaru čelně do protijedoucího auta, ale co bych chtěl ještě vyzvihnout je to, že náš poslední mistr světa v motoristickém sportu Michal Romaník si konečně koupil svůj vlastní zvedák. Naše teamu se tady moc nedařilo, Jarda Pešl měl obrovské nasazení, které skončilo po asi 3200 metrech v lese přes střechu a Martin Hudec měl sice nejkrásnější auto ve startovním poli, ale nasazení mu zase chybělo a vypadalo to, že měl asi trochu víc v kalhotech, když s tím jel jak pos..... Nicméně tento závod je známý svou obtížností a velkou účastí široké špičky jezdců rallysportu. V tomto článku jsme pro Vás opět připravili rozhovor s aktéry z MH RACING teamu a přidáváme odkaz na video reportáž ze serveru http://www.autotelevize.cz/, zde máte odkaz http://www.autotelevize.cz/cz/Reportaze/rallysprint+kopna/?acid=6 . Pěkně se posaďte a už si jen užívejte.

MH Racing & Kopná – Co nejrychleji zapomenout…

Kopná / RZ1 a MH RACING Déja vu (čti Déža-ví) ukázala největší slabinu mladého ambicózního týmu z Třebíče. Tou se stala pro Martina „Huda“ Hudce a Jardu Pešla první eRZeta na domácí soutěži. Proto se nelze divit aktivitám sportovního ředitele MH RACINGu před Horáckou Rally Třebíč (která se jede u Huda za barákem). Údajně se jedná o tom, že posádka MHR Hudec – Černoch RZ1 nepojedou a dostanou přidělený čas.

Čau Hude, můžeš nám představit své “nové” Masturbishi…
Martin:
Na voze se změnil pouze design, kdy jsme využili rany v Telči, po které se musel dělat celolak. Jsem rád, že to přišlo takhle, protože předchozí vizáž našeho krásňoučkého autíčka nebyla podle mé představy. Teď už je to určitě lepší.

Pod kapotou je stále stejné “nářadí” jako dříve, nebo jste “nasadili” nějaké omezovače? Vycházím z vašich průjezdů kolem našeho stanoviště na RZ1/5, někteří to zde řezali, ale vy klídek, pohoda a ještě mávání (nebo hrození?).
Martin
: Auto je pod kapotou naprosto stejné, akorát se měnilo turbo.
Přesně tak, to jsem na tebe hrozil, aby jste všichni vypnuli kamery, ať není vidět ta plíseň, kterou jedeme :-P Takže pro příště už víš.

 Ptát se na nějakou krizovku v tvém podání je asi zbytečné, či snad něco bylo?
Martin
: Krizi jsem měl už od pátečního rána, kdy jsme začli psát rozpis, protože jsem to ve čtvrtek trochu přehnal s doplňováním pitného režimu. 8-) V pátek jsem nebyl vůbec při smyslech a to na psaní takhle težké soutěže, kde jsem byl poprvé, nebylo moc dobré. Takhle se to fakt nedá. 8-O Taky jsem těm svým rozpisům vůbec nevěřil. Krize pokračovala dál i v sobotu, ale pořád jen ve mně. Nebyl jsem schopen jet s autem rychle. Cítil jsem i velkou zodpovědnost k dalšímu závodu, který se jede už příští týden u nás v Třebíči a to je pro nás velice důležitý závod. Zde bych chtěl zapomenout na špatný výsledek z Kopné a trochu šlápnout do pedálu.

Takže jízda na jistotu a příprava (trénink) na domácí Horáckou Rally Třebíč (kterou máš za barákem)?
Martin
: Přesně tak, ale o tréninku se moc mluvit nedá. Samozřejmě jsem i takto špatným závodem získal hodně zkušeností, a budu rád, když budu na další Kopné opět startovat, a hlavně s větším nasazením v závodě. Je to težký závod a rád se na něj zase přihlásím.

Ahoj Jardo, co se stalo na úvodní eRZetě (jste v pořádku)?                                  Jarda: Byli jsme moc rychlí, chtěl jsem zajet před domácími fanoušky co nejlepší výsledek v absolutním pořadí a hlavně si zvýšit náskok bodů v boji o titul v N2. Byla velká přemotivovanost. V součastné době řešíme náš start na Horácké rally.

Z našeho pohledu, tedy diváka na RZ1/5 se Kopná vydařila (ukáznění diváci, počasí, pivečko, grilovačka a sem tam nějaký pořádný průlet), jak ji hodnotíš ty.
Martin
: Z mého pohledu to byla rychlá zrádná erzeta, kde tě mohlo kdykoliv něco potkat, jak se o tom mohl přesvědčit i náš Jarda Pešl s Doktorem Juřicou při svém výletu do lesa. Podle záběru bylo vidět, že do toho kluci šli naplno, asi tak jak my v Telči. Jak je vidět posádkám MH RACINGu moc nesvědčí domácí soutěže. ;-) Podle našich propočtů, které provedlo naše výpočetní středisko, nadále vedu já s Bobem, protože jsme to v Telči vyklopili už za 2180 m od startu a klukům se to na Májové povedlo až okolo 3200 m. :-) Diváci byli skvělí po celý den, úžasné.   emk & partneRS a WALACHIAN ULTRAS byli vidět samozřejmě nejvíc. Bylo i vidět, že se pořadatelé taky hodně snažili a přichystali lidem hodně zajímavých diváckých míst.
Jinak by jsem chtěl vypíchnout výkon samotného Edy, šéfa emk & partneRS, který předvedl největší nasazení na poslední rychlostní zkoušce, která vedla v prostorách RALLY Baru v Malenovicích a všechny zaskočil počtem nasbíraných dopravních prostředků za jedno kolo a konečným průletem okolo výčepu. 8-O Předkožka dolů!!!!

Pokud bys nejel Horáckou, kam bys jsi se šel podívat?
Martin
: Nevím jestli se vůbec ve stejném termínu něco jede, ale třeba bych se jel podívat někde na nějaký motokros, ale nejspíš bych byl doma a tvrdě se připravoval na fandění do Finska, kam jede výprava MH RACING okoukat ten světový style a popohnat naše oblíbence Pettera Solberga s Jurkem Latvalou.

Díky za rozhovor…. a také za nezapomenutelnou Hudpárty, která se uskutečnila v rallybaště u Boba. Velké díky patří majiteli za prostor, obsluze za výdrž a také všem zůčastněným bez rozdílu věku a pohlaví…

rozhovor a foto: http://www.emk.cz/



   

   

   

   

   

   

   

 

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com