MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

MH Racing ve Vsetíně vybojoval titul vicemistrů v N2

Třebíčský MH Racing má po Rally Vsetín důvod k oslavám, neb Jarda Pešl s Radkem Juřicou vybojovali ve své první rallyové sezóně titul vicemistrů v N2. Nejen o Vsetíně a letošní sezóně, včetně nedávno odjeté endurové Šestidenní jsme si povídali se sportovním ředitelem MH Racingu Martinem “Hud” Hudcem.

emk: Po delší době cílová rampa spatřila obě posádky MH Racingu…
Hud
: Do cíle jsme sice dojeli, ale na jakých pozicích! Jinak moc krásné klouzání. Auta zůstala celá.

Takže jízda na jistotu… a pokud jsem to dobře spočítal, skončil Jarda celkově druhý v N2?
Jarda s Radkem vybojovali titul vicemistrů ve třídě N2, tímto jim gratuluji a přeji hodně dalších úspěchů. Od rána se potýkal s nedostačujícím výkonem svého vozu a dokonce první kolo jeli jen na 3 válce. My jsme taky nechtěli jet zase nějak na jistotu, v druhé rundě jsme i docela tahali, ale podle časů to nevypadá. Jenže když si vezmu charakter erzet (hlavně RZ 1 a 3, které byli jen do kopce) musím říci, že naše masturbishi není konkurence schopné a nepodává dostatečný výkon. Budeme se na to muset více zaměřit přes zimu a na Janner rally bychom chtěli mít auto opět v plné kondici.

Tak jaký byl sprintrally Vsetín?
Klasický zamlžený Vsetín s nízkou inverzí a kluzko na zkouškách. Rychlostní zkoušky byly letos moc pěkné, líbilo se mi, že se jelo víc do kopce, jinak zase jednosměrka, kde je velice náročný a zrádný úsek. Z této části mám vždy velký respekt, hlavně od roku 2007

Jeseníky i Vsetín jsi odjel s novým mitfárou, můžeš zhodnotit krátkou spolupráci s Jirkou?
Jirka je klasická výchova rodu Černochů, muž s horkou hlavou a dobrým závodnickým srdcem. Snažil jsem se od něj naučit nějaké nové věci a jinak v autě panovala dobrá atmosféra, i když na to výsledky nebyly. Když už časy nebyly ok, tak mě Jirka do té zatáčky pustil a nechal mě zatáhnout ruční brzdu. :-D :-P

Skončila Vaše první sezóna v “malém” mistráku, jak ji hodnotíš?
Pro MH RACING to bylo letos něco úplně nového. Koupili jsme si vlastní vůz a začali jsme si sami dělat servis, za velké podpory KOMVET racing, což pro nás znamenalo více práce ohledně přípravy na závody a zajištění všech věcí. Toto si myslím, že jsme zvládli celkem dobře, i když nebylo třeba řešit na závodech nějaký vážnější technický problém, tohle nás asi teprve čeká. Já jsem od mých letošních výsledků samozřejmě čekal víc. Začátek sezóny vypadal hodně nadějně a podle týmových představ, ale pak se to nějak zlomilo a od té doby nic. Každé zlo je k něčemu dobré, a i tyto výpadky mě posílily a příští rok jdeme zase do nich. Jarda Pešl s Radkem Juřicou podávali perfektní výsledky, když si uvědomíme, že byli v tomto sportu nováčky a dokázali v každém závodě útočit na první místo. Škoda, že jim v Jeseníkách utekla možnost bojovat o titul, ale jak jsme se s Jardou shodli, kdyby hned první rok vyhráli titul, tak by to bylo moc jednoduché a nebyla by taková motivace. Uvidíme jak to klukům půjde příští rok na EVO IX. Mrzí mě letošní výpadek MH RACING motocyklové sekce. Ruda Kavský letos vůbec nenastoupil z pracovních důvodů, Honzík Konečný měl zase zdravotní problémy, kde se musel podrobit i operaci ramen. Michal Dorňák se ze začátku hodně snažil a vypadalo to, že se bude letos rvát o titul ve své třídě, ale pozdějších několik pádů a zranění ukončilo jeho ambice pro letošek. Nebyl to špatný rok, myslím si, že o sobě dal MH RACING opět vědět a byl ozdobou všech závodů, kterých se zúčastnil.Hlavně mám radost z našich fanpartiček, to jsou mistři na svém místě.

Do konce letošního roku je ještě hodně daleko, kde uvidíme MH Racing?
Tento víkend se jede legendární Memoriál Libora Podmola v Brankách, kterého se opět zúčastníme i my, někteří na strojích, jiní jako doprovod a servis. Příští týden se ještě chystám na Rallye Košice na Mitsubishi EVO IX od Tomáše Kůrky. Pak samozřejmě Walašskárallyšou Silvestra Mikuláštíka a na Štěpána se v Jihlavě pojede první Vánoční rallyshow, kde bychom měli mít propagační akci s účastí Jardy Pešla na EVO VII, mě na mém tréninkáči EVO VIII a půl, a měla by se zde představit i nová posila týmu. Jedná se o velkého šoumena a bývalého účastníka motokrosového mistrovství světa, který od příštího roku začne svou novou etapu v motorsportu.

Závěrečnou otázkou se vrátím k 84. ročníku motocyklové endurové Šestidenní, která se jela v Portugalsku. Jak moc tě svrběly ruce a měl MH Racing v Portugalsku nějaké zastoupení?
Ruce mě nesvrběly vůbec, po pravdě mám v garáži motorku špinavou už přes měsíc a vůbec se mi na ní nechce jezdit, ale šestidenní je nádherný závod a příští rok bych se ho chtěl zúčastnit aspoň jako organizační složka nějakého týmu. Na výsledky jsem se podíval až předposlední den a klukům moc gratuluji k vítězství a vůbec všem co dokončili tento náročný závod. Zastoupení našeho týmu dělal Honzík Nick Twisp neKonečný, který dělal u Jiřetínu mechanika, chystá článek, ale podle toho co říkal, tak se žádná větší ostuda neudála.

Díky za rozhovor a ať se příští sezona vydaří minimálně dle Tvých představ…
Děkuji všem našim sponzorům a Vám – emk & partneRS, Walachian Ultras, Rallyefans Pozlovice-Zašová, SMSteam Vyškov a všem co nás letos podporovali a fandili nám.



   

   

  

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com