MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

TOBA czech MH racing na Kopné i v Krkonoších se třemi vozy

Třebíčský tým TOBA czech MH racing Martina Hudce nechyběl ani na Kopné, kam vyrazil prolomit letošní smůlu. Což se nakonec zčásti povedlo. Dva ze tří nasazených vozů nakonec  dojely do cíle.

 

V barvách týmu z Vysočiny se představili Martin Hudec, Jaroslav Pešl (oba s Lancery EVO VIII. resp. EVO IX. ) a nově také posádka Lekeš – Žaludková se Suzuki Swift. Valašský jezdec Pešl po přestupu z Hondy, s niž vloni pravidelně dojížděl, pokračoval v sérii odstoupení, ale zbývající dvě posádky dojely až na cílovou rampu.

 

„Jarda konečně naladil auto, aby mu jelo, ale bohužel mu odešlo turbo, které mělo asi svoje už odkroucené. Já jsem to prokaučoval na gumách, protože jsem čekal déšt, tak jsem zvolil mokré pneumatiky a to na obě dvě první rundy. Gumy se nám přehřívaly a prakticky nám auto nezatáčelo. Jarda mimochodem zvolil stejnou taktiku. Na poslední 3 erzety jsme pak dali starší slick, protože náš dodavatel pneumatik nám již druhým závodem není schopen dodat požadované pneumatik. Tato situace mimochodem trápí  více posádek v rámci PIRELLI cupu, který jedeme. To už pak bylo celkem dobré svezení,“ líčí Martin Hudec.

 

„Na RZ 2 mi na startu zdechl motor, takže zdržení a na RZ 8 jsem zase musel couvat. Časy sice nebyly nic moc, ale po Lužičkách, kdy jsme časy měli celkem dobrý (dva jedenácté časy abs.), jsem chtěl hlavně dovézt auto do cíle. Cítím se být od každé RZ jistější a myslím, že pokud to dobře půjde, budeme brzy opět ve formě,“ pokračuje Hudec.

Nová posádka TOBA czech MH RACING Lekeš - Žaludková vybojovala pěkné 2 místo ve třídě SA-1, spolujezdkyně Žaludková se na Krkonoše mimochodem posadí vedle Františka Máci, který volant Hondy střídá s motokrosem a hned při prvním startu v autě na domácí trati v Třebíči se mu podařilo porazit všechnu konkurenci ve své třídě.

„Pro mě určitě byla možnost dopadnout lépe, už jenom správnou volbou

pneumatik, ale stejně jsem jel opatrně, neboť ta Kopná je zrádná a ještě musíme doladit nastavení tlumiču. Máme problém s jejich chováním v závěrečných erzetách. Čekal jsem na déšť, který přišel až v neděli, tedy až po soutěži. Myslím, že by to bylo velmi zajímavé, pokud by začalo pršet už v průběhu rallye. Bedlivě taky sleduji na internetu povodňové zpravodajství z Valaška, kde mám hodně přátel. Je to mazec, loni to tam měli taky….

Jednu krizovku jsme měli na Podkopné Lhotě nahoře v tom úzkým, jak vyjíždíš nad Podkopku,  v té pravé 5, jak to tam někdo loni s „Micákem“ nechal. Málem jsme tam taky spadli v malé rychlosti, ale určitě by to byla stopka, protože odtamtud by jsme se nedostali,“ dodává Martin Hudec.

 

Zatímco na nedávných Lužických horách neměl Jarda Pešl údajně pořádně naladěné auto a odstoupil již v úvodu po RZ 1, tentokrát už bylo vidět, že jede rychleji a před svým odstoupením se držel i před týmovým šéfem a to asi o 6 sekund. „Chtěl jsem mu to hned vrátit :-))) Určitě bude zrychlovat, jen by to chtělo, aby dojížděl závody, má toho letos hodně málo najeto. Jinak já mám velice dobrý pocit z předchozích Lužiček, i když jsme je nakonec nedojeli. Jeli jsme celkem rychle a to se v některých místech dalo jet ještě rychleji. Snažím se získat si opět důvěru v auto a pneumatiky, nechci to zase někde rozbít a chci hlavně dojíždět co nejvíc závodů. Teď budeme opět kontrolovat diferenciály a musíme vyřešit problém s odpružením,“ pokračuje Hudec, jehož úvod sezóny je přece jen mnohem klidnější, než ten loňský. Připomeňme, že před rokem předvedl postupně hned tři kotrmelce.

 

Třebíčský tým se kromě rallye věnuje také motocyklovému enduru a má za sebou nyní závody na Slovensku v Breznu, které byly hodně náročné. Brezno již neodmyslitelně patří do kalendáře slovenského mistrovství v motocyklových soutěžích a proto tým nemohl chybět na tomto překrásné závodě na úpatí Nízkých Tater. Deštivé počasí proměnilo již tak náročný podnik na doslova bahnivé koupele. Podle slov některých účastníků zde vůbec nešlo o rychlost, ale hlavně o zkušenosti s překonáváním jednotlivých terénních úseků.

 

„Za náš tým zde nastoupil Michal Dorňák na stroji BETA 450. První den mu bohužel na trati praskl řetěz a i když poruchu na trati opravil a poté chytil časovou penalizaci, neváhal a i nadále pokračoval v závodě. Bohužel mu v sobotu štěstí nepřálo a byl nakonec nucen odstoupit kvůli nefunkčnosti předního brzdícího systému. Tato závada se v servisu odstranila a Michal se mohl postavit na start nedělního závodu. Všechny čekal velice náročný a rozbitý terén, který ještě zhoršoval silný déšť a chlapci to měli opravdu těžké. Velkou poklonu skláním před malými jezdci juniory, kteří na malých motocyklech dokázali zdolat tuto trať. Mladí chlapci jeli sice jen jedno kolo, ale museli absolvovat stejně náročnou trať, jako dospělí, kde byli asi nejhoršími úseky měřené testy,“ podotýká Martin Hudec , který vše sledoval na místě a který je mimochodem bývalým úspěšným endurovým závodníkem i účastníkem několika „Šestidenní“.

Valašský jezdec týmu Michal Dorňák zde neděli svedl krásný souboj, kdy se pohyboval na krásném třetím místě své třídy, ale bohužel v posledním časovém úseku zapadl do hlubokého bahna a přijel do časovky o tři minuty později, takže tato ztráta ho posunula na 4. místo. ( foto zde: http://www.mhracing.cz/mhracing/fotogalerie-aktuality.php?cislo_g=189)

„V dalších plánech týmu TOBA czech MH racing jsou nyní Krkonoše, do Hustopeč nepojedeme - šetříme auto a chci ho důkladně naladit na Krkonoše, takže bude asi určitě nějaký testování,“ plánuje JUDr. Martin Hudec.

 

V Krkonoších by měly za třebíčský tým jet 3 posádky ve složení Hudec- Černoch, Pešl - Juřica a Máca - Žaludková. Lancer bude mimochodem vystaven také na veletrhu Autosalon § Autotec Brno 2010 v úvodu června v expozici svého mediálního partnera pořadu TV Motormix, kde bude k vidění i řada dalších závodních vozů. Veletrh mimochodem začíná novinářským dnem 4. června a končí 10. června, tedy před jihomoravskou Agrotec rallye Hustopeče.

Pavel Jelínek - Tiskový mluvčí týmu

foto: www.emk.cz



   

   

   

 

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com