MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

Takhle se jezdí na skůtru

Jelikož jsme světově známý a populární team, máme i my několik přátel v oblasti motorsportu. Někteří z těchto kamarádů dokáží dokonce vyhrávat své disciplíny, za což jsme na ně poprávu hrdí. Jedním takovým frajerem je i Jan Rejlek, kterého většina lidí od Rally zná jako hodného pána od Pirelli a málo kdo ví, že tento nenápadný mladík je velkým závodníkem a mistrem republiky v okruhových závodech skůtrů. Léto se nám pomalu ukazuje a proto mají i tito velcí závodníci na malých strojích odjetý nějaký ten závod. Zde Vám naše tiskové středisko přináší tiskovou zprávu REJLEK RACING TEAMu, za který tento borec zbírá jedno vítěztví za druhým.

Rejlek Racing Team vstoupil již do své páté sezóny skútrového mistrovství české republiky. Po dvou úspěšných letech, kdy dosáhl na titul a loňské sezóně, ve které si dojel pro celkové druhé místo, má pouze jediný cíl – znovuzískání titulu. A tomu podřizuje od začátku úplně všechno. Hlavní pilíř týmu, jezdec Jan Rejlek, dostal novou silnější techniku v podobě skútru značky Piaggio, který tým zakoupil a nově postavil, naladil a oblékl do černých týmových barev. Na druhém stroji, který prošel jen lehkou modernizací, absolvuje celou sezónu nová akvizice týmu, šéfredaktor časopisu Faster magazine Jakub Rejlek. Jeho úkolem bude maximální podpora prvního jezdce v zisku titulu a především učení se skútrovým závodům. Před závodem ve Vysokém Mýtě nezbyl dostatek času pro testování. Oba stroje byly doladěny těsně před samotným závodem, a tak jak nový stroj Piaggio, tak nový jezdec Jakub Rejlek měli premiéru v sobotu ve volných trénincích. Hned v prvním měřeném obstaral Jan Rejlek Piaggiu nový strup, když v poslední zatáčce před cílem přehnal snahu o nejrychlejší kolo. Jak sám dodává: „bylo to pro mě stejné, jako když jsem jel první jízdu na skútrech, čtyři roky jsem jezdil na Yamaze a nyní jsem přesedl na Piaggio, které je úplně jiné.“ I přes nepříjemný pád dokázal v prvním měřáku zajet čtvrtý čas. Do druhého nastupoval s ambicí na lepší umístění. Vydobyl si druhou startovní pozici, což slibovalo vyhlídky na dobré umístění v obou závodech. Všechny tréninky se jely v sobotu za slunečného a teplého počasí.

Druhý jezdec týmu, Jakub Rejlek, absolvoval své první jízdy a očekávání bylo tím pádem minimální. Přesto v prvním měřeném tréninku skončil na pátém místě, po druhém se propadl o další dvě místa dozadu. O co horší byl výsledek, o to větší bylo jeho odhodlání do závodu. K tréninkům nakonec dodal: „na začátku jsem byl strašně nervózní, ale jak jsem vyrazil, tak ze mě všechno spadlo a každé kolo jsem si víc a víc užíval.“

Probuzení do nedělního rána všem zkazilo počasí, ze zatažené oblohy padal déšť a bylo jasné, že úvod do sezóny bude těžšího kalibru. Warm up přivodil týmu Rejlek Racing trochu strachu, když se nepodařilo nastartovat Piaggio. Na vině byla vadná svíčka. Deset minut po jedenácté přišel na řadu start do prvního závodu. Během prvního kola šel do čela mladičký Slovák, následovaný Janem Rejlkem. Jakub Rejlek odstartoval stejně dobře a pohyboval se mezi šestým a sedmým místem. Honzovi hned v druhém kole odpadl největší soupeř, posunul se tak na první místo, odrazil útok Karla Juřeni a dojel si s přehledem pro vítězství. K velkému boji se ale schylovalo za jeho zády. Jakub Rejlek postoupil ze sedmého až na třetí místo a čtyři kola před koncem závodu se dotáhl na druhého Juřeňu. Dvakrát se dokonce dostal před něho, ale jezdec o kolo zpět zamíchal soubojem a Jakub se musel „spokojit“ s vynikajícím bronzem.

Druhý závod byl téměř jako přes kopírák. Na trati bylo o něco více vody, Honza odstartoval a ihned se dostal na první místo. Pár kol na něho dotíral Karel Juřeňa, ale po třech kolech Honza útok odrazil a získal další maximální příděl bodů. Jakub měl tentokrát o něco těžší boj. Delší dobu se zdržel kolem sedmého místa, v druhém kole díky smyku předního kola málem upadl a zhruba tři následující kola se s tím srovnával. Nakonec ale zatáhl a dostal se až ke třetímu místu, kde bojoval s Rostislavem Devátým. Opět došlo k několika předjetím a opět boj nakonec rozhodl jezdec o kolo zpět. Jakub Rejlek dojel s rozdílem pneumatiky na čtvrtém místě a díky systému hodnocení na něm skončil i celkově. I přesto závod hodnotí velmi pozitivně: „určitě mě mrzí pohár, který mi utekl o pár desetinek, ale o to víc už se těším do Písku, kde budu bojovat dvakrát tak agresivně“. Jan Rejlek patří ve třídě 50 racing už mezi opravdové hvězdy. Oba závody vyhrál stylem start cíl s velkým náskokem a zaslouženě si dojel v úvodu pro celkové vítězství.

Za vynikajícím úspěchem stojí také partneři našeho týmu, kterým tímto chceme poděkovat.

Šampionát skútrů bude pokračovat dalším závodem 19 – 20.6. na motokárové trati v Písku.



   

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com