MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

Motormix Profisim setkání závodníků se vydařilo

Premiérové Motormix Profisim setkání závodníků v Brně je minulostí a vydařilo se. Tohoto přátelského setkání pozvaných jezdců z různých motoristických disciplín z Brna, ale nejen z Brna, se účastnilo 15 jezdců, kteří se měli možnost setkat i s několika novináři a také se svézt na trenažérech.

Na akci přijeli také závodníci, ověnčení tituly mistrů Evropy i republiky v různých disciplínách, a to od motorkářů přes okruhové jezdce až po jezdce rallye, či letos nejúspěšnější české Dakaráky. Zastoupeni byli i motocykloví jezdci a to František Máca a Ondřej Ježek, jenž má čerstvě za sebou testy nového motocyklu, s nímž bude startovat v MS supersport. František Máca je sice bývalý motokrosař, ale nyní se věnuje především freestyle motokrosu. Ani zranění ruky mu pak příliš nebránilo v řádění na trenažéru, který pro akci poskytla firma Profisim, stejně jako prostory pro celé setkání.

Za volant trenažéru se posadil, byť jen mimo soutěž, i legendární motocyklový závodník – sedmdesátník Frankie Mrázek, který ale jinak především podával rozhovory pro  přítomné novináře a vzpomínal na své roky závodění v Kanadě i jinde. Přestože tento jezdec má na svém kontě desítky a spíše stovky startů na různých okruzích, šotolinová erzeta za volantem rallyeového vozu pro něj byla naprostou novinkou a tak zvolil  raději opatrnější jízdu. Přítomné pak udivoval svými  historkami ze závodění, ale také plány na nadcházející sezónu, neboť Frankie je stále ještě aktivním závodníkem a opět se chystá na různé klasické silniční motocyklové závody na přírodních tratích po celé republice.

Další legendou jistě je Josef Michl, závodník a konstruktér, ověnčený mimo jiné již devíti evropskými tituly zejména v závodech automobilů do vrchu, ale také na okruzích. Letos vyrazí pro případný desátý titul mistra starého kontinentu a navíc společně se synem Danem, dalším velmi úspěšným závodníkem, prozradili, že chystají nový závodní speciál. S vozem (tzv. siluetou), vycházejícím z osvědčeného závodního speciálu na bázi vozu Lotus, bude také Dan usilovat o titul mistra Evropy. Z časových důvodů se Michl senior závodu na trenažéru nezúčastnil, zatímco Dan skončil v obou jízdách shodně třetí.

Mezi pozvanými byl i „létající hoteliér“, tedy okruhový závodník Rostislav Nedbálek, který také alespoň na hodinku dorazil mezi fanoušky rychlých kol a zavzpomínat na svého  dávného koníčka. Zbývajícím zástupcem závodů na okruzích byl Marek Fried, který si zároveň připsal i druhý nejlepší čas v okruhovém závodu, ale v rallye byl až pátý.

Trenažér vyzkoušely i dvě ženy, shodou okolností obě navigátorky a vyznavačky rallye. Konkrétně Martina Picková a Petra Řiháková. Nejvzdálenějšími účastníky pak byli Marek Spáčil a Martin Kolomý, tedy  členové Czech Dakar teamu, letos nejúspěšnějšího českého týmu na nedávném Dakaru. Také oni, stejně jako všichni další, pak poskytli rozhovor pro televizní magazín MotorMIX, přičemž tyto rozhovory se postupně objeví v přípravovaných dílech tohoto pořadu na příští týdny. Dalším cílem akce ale bylo nabídnout kolegům novinářům z dalších médií možnost setkat se se zajímavými závodníky a pořídit s nimi rozhovory, což se také povedlo. Nabídky využilo hned několik novinářů z různých médií, takže i tento záměr se vydařil,“ podotýká šéfredaktor MotorMIXu a organizátor akce Pavel Jelínek.

Pro zajímavost, články z akce se tak objeví  např. v měsíčnících Motorjournal, News a Kabrňák, dále v deníku Rovnost, ale také v internetových médiích  http://www.motormix.cz/ , či  http://www.e-motosrpot.cz/  nebo http://www.car.cz/ a dalších.

Nejrychlejším závodníkem v součtu časů jízd na obou tratích se nakonec stal po velkém boji třebíčský Martin Hudec, tedy současný soutěžní jezdec, ale dříve také dlouholetý vyznavač motocyklového endura. „V případě okruhového závodu byl jeho čas těsně rychlejší, než čas Marka Frieda a Dana Michla, ale v rallye měl již náskok v řádech více než půl sekundy. Zde mu byl největším soupeřem týmový kolega František Máca a změna disciplíny zřejmě příliš nevadila ani třetímu Danu Michlovi. Přitom Máca jezdí především motokros a v posledních letech přestoupil do freestyle, zároveň občas ale startuje také právě v rallye. Přitom Máca přijel do Brna s handicapem v podobě poraněné ruky, který si pořídil v Německu v cirkusovém představení, kde přijal měsíční angažmá. Více již prozradí v Motormixu..,“ dodává Pavel Jelínek.

Je to dobrá zábava a navíc případná havárie je tady na trenažéru mnohem levnější, než skutečná  havárie. Byla to velmi vydařená akce a díky za pozvání i za její uspořádání,“ usmíval se Hudec.

„Bylo vidět, že všichni ti závodníci, kteří tu byli, mají už něco najeto a od začátku bylo znát, že umí jezdit. Většinou, když k nám přijde běžný zákazník, tak skončí ve skále hned v první zatáčce,“ pochvaloval účastníky akce Martin Šmerda, který trenažéry obsluhoval.

Doplňme, že v plejádě nabízených okruhových závodů lze najít také závody formule 1, ale i rallyecross, divoký závod v ulicích velkoměsta nebo také letecký trenažér s možností  letu s mnoha různými typy  letadel, včetně Boeningu. Firma Profisim pak nabízí nejen možnost svezení přímo ve svém domovském sídle v Brně Slatině nedaleko nádraží Slatina, ale nabízí také možnost zapůjčení jednoho či dvou trenažérů na akce po celé republice. Více již zájemci zjistí na stránkách http://www.profisim.cz/, kde je rovněž nové video, které vzniklo ve spolupráci s Motormixem a Markem Friedem. Novinkou pak je vyhlášení soutěže pro návštěvníky o nejlepší zajetý  čas, přičemž vítěz získá mimo jiné poukaz na svezení v ostrém závodním BMW M3 GTR právě s tímto jezdcem.

Tisková informace pořadu MotorMIX únor 2012

V Brně 12. února 2012

 



   

   

 

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com