MH Racing týmHliníkové stany, balóny a další produkty

Ve stopě Valašské zimy 2008

Premiéra s bramborou

 

 

Zkušený jezdec endura Martin Hudec (MH Racing) nakukuje do rally zaučován zkušeným mitfárou Bobem Černochem. Teď si poprvé zkusili i amatérský závod. Nebýt penalizace za chybu v posledním retardéru, mohli být druzí. Čtvrté místo pro ně bylo zklamáním, ale s časovým odstupem to hodnotí kladně. Přece jenom tady jde hlavně o zábavu. A ta vydržela až do rána, díky večerní  oslavě Bobových narozenin. A že tam bylo veselo :-)

 

Gratuluji k parádnímu výkonu. Byla radost na vás koukat. Škoda té penalizace. Jak to vlastně bylo?

Martin: Díky, pěkně jsme si užívali. Hlavně na těch zimních gumách to bylo neustále ve smyku. Kluci jeli na závodních gumách a měli značnou výhodu, ale bezvadně jsme si zazávodili s Petrem Vrajem a diváci byli super. Čert ví, jak to bylo s tou penalizací, o jednom škrtnutém retardéru vím, ale o tom, že bychom někde poškodili ještě druhý, o tom nevím vůbec nic. Teď už je to jedno, hlavně, že jsme dojeli v pořádku do cíle a snad jsme i někomu udělali radost při naších průjezdech.

Bob: Děkuji moc za gratulace. Co se týká penalizace - víme, že jsme asi kilometr od cíle soutěže shodili jednu gumu v posledním retardéru. Za to jsme dostali 33 vteřin (???) penalizaci, což nás posunulo z druhé pozice až na čtvrtou.

 

Moc vám vadilo že nebyl sníh? Myslím že na některých místech to klouzalo i tak, ne?

Martin: Kvůli sněhu jsme se samozřejmě přihlásili, ale sucho nám nevadí. Máš pravdu, byly místa kde to dost klouzalo, taky jsme první Barák nahoře prodali. Hodně nám pomohl Honza "Hřebík" Skácelík (st.č.2), který nám po prvních průjezdech vždy telefonoval a informoval nás o tom, co nás kde čeká.

Bob: Šli jsme do Stopy hlavně kvůli sněhu, aby to Martin dostal do ruky, jenže člověk míní a příroda mění. Je škoda, že jsme neměli „suché“ pneumatiky, nebo dokonce nepovolené závodní sliky (jako hodně posádek na předních pozicích). Proto jsme se snažili držet co nejideálnější stopu, bez žádných velkých boků a to se nám snad docela dařilo.

 

Jak fungovalo auto. Projevily se úpravy Davida Komárka? Co tam všechno dělal?

Martin: David (Komvet Racing Team) nám tam naladil 336 koní a 434 Nm, nový výfuk, vzduchový filtr, šestistupňovou převodovku, šestibodové bezpečnostní pásy, hydraulickou ruční brzdu a hasičák, kdyby něco. Auto jelo perfektně (jako raketa), akorát sériové brzdy to už dost dobře nezvládaly. Auto je už znovu u Davida a dává tam takové brzdy, jaké tam mají být.

Bob: Auto fungovalo na jedničku. Nevím přesně co David na autě dělal, ale co vím zcela přesně, tak je to, že svou práci udělal naprosto perfektně a na jedničku, což bylo poznat na zajetých časech. V průběhu soutěže jsme okupovali čelo výsledkové listiny, ale na zimních gumách jsme dostávali vteřinu na kilák a to je na tak krátkém závodě strašně moc. 

 

Před Stopou jste říkali že pojedete pro zábavu. Pobavili jste se dost?

Martin: Bylo to super i bez sněhu, samozřejmě se sněhem by to bylo určitě zábavnější. Hlavně by silní jezdci ve slabších vozech mohli ukázat svoje kvality.

Bob: Ano, bylo to super svezení, perfektní sportovní zážitek! Krásně jsme si zazávodili, hlavně s Petrem Vrajem, který udával to správné sportovní tempo. Bohužel ne svou vinou (byl zbržděn na vložce) se před poslední vložkou dostal za nás a proto se očekával velký souboj o místo na bedně, vše ale (za nás) vyřešil již zmiňovaný poslední retardér a vyšší moc…. Blahopřeji Petru Vrajovi.

 

 

Co nová sezóna? Jaké máte plány?

Martin: Na novou sezónu se už pořádně připravujeme. Běhání, posilovna a trénink na motorce. Chystám se hlavně na Mistrovství v Enduru v ČR a SK. Letos se zúčastním Mezinárodní Šestidenní v Enduru, která se koná v Řecku 1.-6.9.2008. Pokud všechno dobře půjde, tak nás pojede opravdu velká výprava. Co se týká automobilových závodů, tak se zúčastním jen pár závodů. Chtěl bych jet Okříšky na nějakém Mitsubishi, ale asi jenom K4 a možná nějaké závody Volného poháru Dál jsem dostal nabídku na jeden vytrvalostní závod na okruhu s BMW M3, ale všechno podle času a finančních prostředků. Spíš se budeme chystat na sezónu 2009, kde by jsme se chtěli zúčastnit co nejvíce závodů v rally.

Bob: Letos žádné větší plány, Martin totiž nepojede licencované závody, možná Volný pohár (s Micákem). Se mnou je to trochu těžší, začínají se stále více ozývat záda, chodím k panu Babíkovi na „reponaci zad“. Do toho hodně práce na hospodách, tak nevím opravdu co bude. Ale s Martinem si to „střihnu“ vždycky a rád. Já chci jet Barumku jako pilot, ale to ještě záleží na mnoha okolnostech…

 

Nakonec chci ještě pogratulovat Bobovi k narozeninám. Oslava byla pořádná, aspoň co si pamatuju :-)

Martin: Oslava byla super, hlavně borci co si to trochu protáhli i druhý den. Ještě „štěstí“, že jsem musel řídit.

Bob za posádku: Chci poděkovat všem příznivcům za podporu jak na závodech, tak i v „zákulisí“ no a snad příště to bude o něco lepší. Zdarec na dalších závodech a díky moc… ČAU

rozhovor připravil Šedivec

foto: Montty, Šedivec, Krb, Červ



   

  

<<< zpět na seznam aktualit

 

© 2006 vasereklama.com